لیالی لیلی

عاشقانه ها

لیالی لیلی

عاشقانه ها

گاهی شبها تنهایی...

هیچ چیز بدتر از آن نیست

که شب هنگام

از پس خوابی آشفته و نامفهوم،

وقتی دستانت بی هدف هوا را شکافت

و چشمانت پس از فریادی خفه و گنگ

باز شد

و دهانت خشکیده بود

و تنت سرد

ببینی تنهایی...

نظرات 5 + ارسال نظر
الی جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:01 ب.ظ http://e-motamedi.blogfa.com/

هیچ چیز مثل تنهایی دردآور نیست
هیچ چیز

امیدوارم روزها و شبهای تنهایی مان به پایان برسه رفیق

این امیدواری از همه چیز بهتره.

رامی جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:43 ب.ظ http://ramadi.blogfa.com

تنهایی بده رفیق
بد
ولی
می سازه آدمو
لامصب معلم بی نظیریه!!!
امید که تنهاییت زود زود زود تمام شود
خوب تمام شود:)

آره! رفیق بد!
رفیق بد و خوب!
بودنش خوبه. اما نه انقدر باشه که آدم تصور نبودنش رو نداشته باشه!
تموم می شه! می دونم

_______________________
به تو و الی:
اصلا فکر نمی کردم اینجا رو یادتون باشه و سر بزنید! شگفت زده شدم حسابی

الی جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:34 ب.ظ http://e-motamedi.blogfa.com/

گویا هنوز پی به معجزات واقعی گوگل ریدر نبردی

وااااو!
گوگل ریدر!
بابا من فک کردم همنیجوری سر زدی!!

خاتون خاله شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:06 ق.ظ

فک کنم بدونم یعنی چی!


کاش می شد هیچکس ندونه یعنی چی...

نیره شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:12 ب.ظ

تنهایی گاهی خوب و لازمه و گاهی دردآور. امیدوارم از نوع خوبش رو داشته باشی فقط!

آره . گاهی... تنهایی و دوری واقعا گاهی وقتها به ما خیلی چیزها رو یادآوری می کنن. چیزهایی که به راحتی برامون کمرنگ می شن.
ممنون از آرزوی خوبت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد