لیالی لیلی

عاشقانه ها

لیالی لیلی

عاشقانه ها

ماه تمام شبهای من...


ماه من همان است که شب ها، بی چون و چرا، بی کم شدن نور و بی خاموشی، می تابد و زندگی می بخشد.

این خورشید نیست که زندگی مرا روشن می کند. بی شک، حضور روشن توست، ای عشق!




تو را می شناسم من ای عشق

شبی عِطر ِ گام ِ تو در کوچه پیچید

من از شعر ، پیراهنی بر تنم بود

به دستم چراغ ِ دلم را گرفتم

و در کوچه عطر ِ عبور ِ تو پُر بود

و در کوچه باران چه یکریز و سرشار

                   گرفتم به سر چتر باران

کسی در نگاهم نفس زد

و سرتاسر شب

               پُر از جست و جوی تو بودم

و سر تا سر ِ روز

            پُر از جست و جوی تو هستم

صدایم کن ای عشق

             صدایم کن از پشت ِ این جست و جوی همیشه

(محمدرضا عبدالملکیان)

نظرات 2 + ارسال نظر
نیره چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ق.ظ

همیشه عاشق باشی.

لیلی شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ب.ظ

مرسی نیره جان :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد