لیالی لیلی

عاشقانه ها

لیالی لیلی

عاشقانه ها

پیشکشم برای تو یه سبد محبته...


زمان می گذرد... تابستان می رود و پاییز می رسد... ما لبخند می زنیم... پاییز می رود و زمستان عزیز به دنبالش می رسد و ما ...

رسیدن زمستان هنگامه شیرینی را نوید می دهد... رویاهای با هم بودنمان زیر برف های سنگین و زمین های لیز که مجبورم کنند بازویت را محکمتر بگیرم و...

رویای با هم بودنمان و نوشیدن آن قهوه معهود...

رویای زمستان با هم بودنمان و آن نجوای مهربان با غباری گرم که به صورتم می خورد از حرفهای دلنشین تو....

زمستان رسیده است و سه ماه فرصت هست برای عاشقی از نوعی دیگر....

این ماه اول آن است و این، نهم همان ماه.

بودنت عزیز است مهربان من...

بمان برای من...


نظرات 2 + ارسال نظر
نیره جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:11 ب.ظ

ب شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:52 ق.ظ

اون پایین تر نوشته ایی : یه تکه از روحم......
من فقط می تونم برات بنویسم : من همه روحم رو برای تو می گذارم
بی پرسش..... دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد