لیالی لیلی

عاشقانه ها

لیالی لیلی

عاشقانه ها

الکی!

 

وقتی اینجا عاشقانه هام رو برات می نویسم اما «تو»‌می خونی و چیزی نمی نویسی، وقتی می ذارم چند روزی هم بمونه تا خوب جا بیفته اما بازم خبری نمی شه، دلم غنج می ره. ولی دلم می خواد سرت غر بزنم که چرا چیزی نمی نویسی؟ دلم می خواد باهات قهر کنم و صورتم رو بگیرم طرف دیگه و بگم: نیمی خوام!  

 

 

 

 *** 

پ.ن:

قضیه ی همون ترانه ی الکی سیاوش قمیشیه: ‌الکی بگم جدا شیم تو بگی نه! نمی تونم! 

هفتمین ماه هم از راه رسید...


من به تقدس اعداد اعتقاد دارم.

من ایمان دارم که بعضی اعداد برای ما «هستند».

هرچند مقدس ترین عدد برای من و شاید برای تو 5 باشد،

اما 7 هم تقدس خاص خود را دارد...

امروز هفتمین ماه است...

هفت ماه از بودن عزیز تو گذشت و من به اندازه ی هفتاد هزار سال خورشیدی باید خدا را شکر کنم به خاطر بودن تو.





***

خدا!

سلام!

ممنونم...