لیالی لیلی

عاشقانه ها

لیالی لیلی

عاشقانه ها

و سپیده دم با دستهای تو بیدار می شود...



تو را نگاه می کنم
خورشید چند برابر می شود و روز را روشن می کند!
بیدار شو
با قلب و سر رنگین خود
بد شگونی شب را بگیر
تو را نگاه می کنم و همه چیز عریان می شود
زورق ها در آب های کم عمقند...
خلاصه کنم:دریا بی عشق سرد است!
جهان این گونه آغاز می شود:
موج ها گهواره ی آسمان را می جنبانند
(تو در میان ملافه ها جا به جا می شوی
وخواب را فرا می خوانی)
بیدار شو تا از پی ات روان شوم
تنم بی تاب تعقیب توست!
می خواهم عمرم را با عشق تو سر کنم
از دروازه ی سپیده تا دریچه ی شب
می خواهم با بیداریِ تو رویا ببینم!

پل الوار

نظرات 5 + ارسال نظر
غریبه آشنا دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 ق.ظ http://ataei.blogsky.com


مثل همیشه باید با سلامی شروع کنم که نمیدونم کی جوابش میاد.
بهر حال برای شروع باید گفت سلام
یه نگاه اجمالی به وبلاگت که ظاهرا سنگ صبورت هست انداختم مطالب با مفهوم
و عمیقی بنظر میرسه که نیاز به تامل زیادی داره و آدم به فکر فرو میبره .
و این چیزیه که تو وبلاگ های این دوره کمیاب.
برات آرزوی آرامش میکنم

الی دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:45 ب.ظ

با بیداری رویا دیدن...ترکیب قشنگیه ها!! به طور کل شعر خیلی خوبی بود خیلی

این با بیداری رویا دیدن یه چیزی شبیه با گریه خندیدنه!

واقعا شعر زیبایی است. من هم خیلی دوستش دارم.

ر ه ا پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:25 ق.ظ http://safamusavi.blogfa.com

سلام

می بینم که اینجا همه خوابشون برده بیان درباره این شعر قشنگ نظر بدن!! جر معدودی از دوستان همیشه بیدار!!!ِ
جدا بگم شعر قشنگی بود لذت بردیم! ممنون


آره... التفات کم بود به این شعر زیبا.

نیره جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:51 ق.ظ http://salimi.blogfa.com

تو می دمی و آفتاب می شود (فروغ)

واقعا...

حمیده شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ب.ظ

دریا بی عشق سرد است
چه شعر قشنگی
ممنونم عزیزم

قربونت عزیزم...
شعر زیبایی است واقعا.
جالبه که برای هرکدوم از دوستان یه بخشش جذاب و زیبا بوده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد