لیالی لیلی

عاشقانه ها

لیالی لیلی

عاشقانه ها

I will love you







در میانه ی ناآرامی هاست که حضورت پررنگ می شود.

وقتی ناگهان و بی مقدمه، درست وقتی با خودم از زمین و زمان گله می کنم، گوشی ام زنگ می خورد و آن قلب مهربان که نشانه ی توست، ظاهر می شود و صدای مهربان تو می گوید: سلام!

درست همین لحظه است که زندگی را باور می کنم.

زندگی با تو بودن است.

همیشه با تو بودن.




نظرات 4 + ارسال نظر
حمیده جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ب.ظ http://takchehreh.persianblog.ir/

سلام
چقدر این آهنگ آرامش بخشه
و چقدر شنیدن سلام
شاد باشی

منم خیلی این آهنگ رو دوست دارم.
باور کن سه بار امروز آهنگ جدید گذاشتم و باز به همین برگشتم...

اون «سلام» یه اکسیره... باور کن..

الی جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ب.ظ

خیلی خوبه که آدم منتظر باشه...
منتظر یک آدم...
منتظر یک صدا...
منتظر یک قلب مهربان...
این انتظار برای من شیرینه...


این روزها غمگینم

آره..
این انتظار شیرینه برای من هم...


غمگین؟
چرا عزیزم؟ ناآرومی؟

بهلول یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:31 ب.ظ

الی مطمئن مطمئن باش اگه سمیه غم من و خودش رو رسما برای تو حمیده اعلام کنه! عملا ً دو سال تتو وبلاگت عزای عمومی اعلام خواهی کرد
بقول خودت :همه مون یه جورایی غمگینیم و تنها......
جناب استاد دکتر سمیه خاتون که تازه YOU WILL?
هان؟

همه مون یه جورایی غمگینیم.
اما وقتی همدیگه رو داریم تنهایی کمرنگ و کمرنگ تر می شه.
نعمت بزرگیه که داریم.
اینکه هم رو داریم

راستی!
جناب آقای رئیس مربی استاد زبان خودم بهلول خان!
اون آینده ی استمراریه!!! یعنی از الان شروع می شه و تا آینده همینــــــــــــــــــــــــــــــــــــــجور ادامه داره

بهلول یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:33 ب.ظ

راستی قبض سر ماه ! تلفن رو هم بگو سمی
که اصلا با من مهربون!!!!!!!1 نیست

قبض!!!!!!!!!!!
چی هست؟؟؟؟
اسم یه آدمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


حالا باهاش صوبت کن بگو بابا ما این ماه قرار ویژه داشتیم دیگه!!!
بگو محموله تو راهه!!! مهربون باش!!! لطفا!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد