لیالی لیلی

عاشقانه ها

لیالی لیلی

عاشقانه ها

I Think About You



 I Think About You

I oughta be workin'
But I can't concentrate
I oughta be sleepin'
'Steada stayin' up late
When I oughta be doing all the things I should do
I think about you

I oughta be writin'
But I can't find the song
Just sittin' here driftin'
Driftin' along
There's only one thing that I wanna do
And that's think about you

Chorus

I think about you - I can't get no rest
I think about you - there ain't no one else
It's all I can do - I can't help myself
Ya - I think about you

I could go cruisin'
But I've had enough
I could go drinkin'
But I can't stand the stuff
It just don't do me like it used to do
I'd rather think about you





نظرات 8 + ارسال نظر
الی جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:27 ب.ظ

باقی نوشته هات کو

دود شد رفت هو ادیگه !!!! :-)))))

الی جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:00 ب.ظ

ای بابا از قصد یا اشتباهی؟؟

اومدم اینجا شک کردم یه لحظه درست اومدم یا نه؟؟؟

ای بابا!!
یعنی اینجا اینقد تغییر کرده؟؟
من می ترسم پس فردای روزگار که خواستیم همو ببینیم از بغل من رد بشید بگید فک کردم تو نیستی !!! :-((((

حمیده جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:22 ب.ظ http://takchehreh.persianblog.ir/

منم فکر کردم اشتباه اومدم
پس بقیه ش چرا دود شد؟
چه منوی خشکلی!
چقد این روزا تغییرات زیاد شده. مخصوصا از جانب ما ۳ تا
ببین لیلی جان به قربانت بچسبانم من همون کلمه اول شعر رو نفهمیدم یعنی چی اونوقت شعر میذاری در حد دکترها

ای وای!
تو هم؟؟؟
اصلا من چیکاره بیدم؟؟؟

آره؟؟
قشنگه. عاشق خطاطی ام! حیف دیگه! ازم گذشت وگرنه می رفتم یاد می گرفتم !!! :-)))

ببین! شعرو بی خیال!!! عنوانش خوب و گویاس دیگه!!!
این شعره در حد و اندازه های خارجکی های تنظیم شده و لا غیر!!
:-))

حمیده جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:23 ب.ظ

خب تا آخرشم البته همچنان نفهمیدم

باشه دفعه بعد که یه زبونی گذاشتم که هیچ کدوممون ازش سر درنیاریم اونوقت بیا از این شکلکا بذار خب؟؟؟ :-)))

حمیده عابدینی شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ق.ظ http://takchehreh.persianblog.ir/

خب

نیره یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:23 ق.ظ http://salimi.blogfa.com

خواهر جام یه حوری بنویس که ما بی سوات ها هم بفهمیم...

رویانورد سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ق.ظ

این ترانه از کی بود اون وقت؟

س.رشیدی سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:06 ب.ظ

نیییییی دونم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد