لیالی لیلی

عاشقانه ها

لیالی لیلی

عاشقانه ها

کار خیر به شیوه ی پدر!!


بابام اومده این اول سال و عیدیه کار خیر و نیک انجام بده، به یکی از پسرعموهاش که با داداشش قهره، می گه: حیفه والا! به هر حال برادر به درد برادر می خوره... اما من یه عقیده ای دارم که همیشه هم بهش پای بندم و رفتار می کنم. اونم اینکه اگه یکی ناراحتم کرد و از طرفش اذیت شدم، رابطه ام رو کلا باهاش قطع می کنم!! تا به حال هم همینجور بودم!!!


من موندم این چه جور میونداریه!!


***

این بلاگ اسکای هم بامزه اس ها!! الان هم اینجا شکلک داره هم در کامنتدونی اش!!

نظرات 11 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ب.ظ

سلام
اگه می خوای قسمت نظراتت هم شکلک داشته باشه بیا اینجا
http://www.tools.blogsky.com/1387/04/14/post-7/

بله خیلی ممنون. درست شد.

rad سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:31 ب.ظ http://mar.blogsky.com

سلام
عیدتون مبارک
به نظر من پدرت درست فکر میکنه
شماهم با این اخلاقتون رو دست پدرتون میمونید
به ما هم سر بزنید

والا ما که نموندیم رو دست پدرمون!! همسر محترم عین شیر اینجاس! البت که شیری خشمگین از اخلاق های من!! :-)

لیلی سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ب.ظ

این خودمم!! اومدم ببینم واقعا شکلا کار می کنن!!


oh. yes!!!

شیوا سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 ب.ظ http://shiva.blogsky.com

خوب آدم بزرگا اینجورین دیگه ، منم وقتی از کسی واقعا برنجم آروم از زندگیم بیرونش می کنم و دیگه نه من از اون خبر می گیرم نه اون از من

اگه اینجوریه من دوست دارم هیچوقت وارد دنیای آدم بزرگا نشم! من صلح رو بیشتر می پسندم تا باقی موندن در وضعیت جنگی. قبول کنید که قهر، یعنی باقی موندن در وضعیت جنگ...

محمد سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ب.ظ

جمله آخر هم باید تصحیح بشه

بله . بله.

محمد سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 ب.ظ

هنوز که تصحیح نشده؟

ای وای!
تصحیح شد !!!

محمد سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ب.ظ

بله تصحیح شد

بعله...

محمد سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ب.ظ

بعله رو هم بله می نویسند خانوم دکتر

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ق.ظ

گیر دادمو نصفه شبی
من دیگه میرم لالا با اجازه

الی چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 ق.ظ http://www.e-motamedi.blogfa.com/

خیلی باحالاه ها
البته من دیدم اسمایلی های دیگری هم هست
http://elija.blogfa.com/
و
http://sheklak22.blogfa.com/
البته از اینها در متن میشه استفاده کرد نه در کامنتها... ولی در نوشته ها زیاد میشه ازش استفاده کرد...
اما در مورد نوشته به نظر من هم بعضی آدمها اصلاً لیاقت ارتباط داشتن رو ندارن...بهتره برای همیشه فراموششون کرد... اصلا مسئله قهر هم نیست...بردن اون افراد از خاطره...

آره. شاید همینجور باشه که تو می گی.
بردن اون افراد از خاطر....

اما این شکلکی که تو انتخاب کردی منو مُرد!!! منو یاد شکلک [ناخوش] در بلاگفا انداخت. :-)

بهلول چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:17 ق.ظ

**** جان **** جان منزل نو مبارک
(به حال شعار بخوانید)
بنده علاقه یی ویژه دارم به این ابوی جان شما
/ به شدت
ایشان بسیار فرد رک و راستی هستند و این چیزی ست که در این زمینه کمیابه
ببخشید،6 بجای گل و شیرینی برای وبلاگ تازه چی باید بفرستیم؟

[آیکون دست تکان دادن به نشان محبوبیت]
آقا ممنون از ارادت شما به پدرم!! ما خیلی خوشحالیم.
اون شکلک شما هم منو مُرد!!!

آقا برای وبلاگ.. اوممممم.... خب شما می تونید یه قالب طراحی کنید براش!!! خوبه؟
من خیلی کم توقعم نه؟؟؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد